ხშირად დასმული კითხვები

რომელ საათებში მუშაობს კლინიკის ამბულატორია?

ორშაბათი-პარასკევი: 09:00 -18:00
შაბათი: 10:00 – 14:00
გადაუდებელი სამსახური მუშაობს დღე-ღამის ნებისმიერ მონაკვეთსა და კვირის ნებისმიერ დღეს.

 

რომელ საათებშია სტაციონარში მყოფი პაციენტების ნახვის შესაძლებლობა?

სტაციონარში მყოფი პაციენტების ნახვის საათებია:

ორშაბათი – პარასკევი: 17:00 – 20:00

შაბათი – კვირა:  12:00-18:00

 

რომელ საათზე იწყებს ლაბორატორია მუშაობას?

ლაბორატორია მუშაობას 9 საათზე იწყებს.

 

რომელ ანალიზებს სჭირდება უზმოზე ყოფნა?

 

  •   გლუკოზა სისხლში, OGGT, HOMA ;
  •   ლიპიდური სპექტრი (Cholesterin, HDL, LDL, TRIGL );
  •   ღვიძლის ფუნქციები ( სასურველია უზმოზე);
  •   ჰორმონების ტესტები (სასურველია უამოზე);
  •  კოაგულოგრამა ( სასურველია უზმოდ, არ უნდა ქონდეს მიღებული ანტიკოაგულანტები);
  • ფარისებრი ჯირკვლის ჰორმონების კვლევების შემთხვევაში არ უნდა მიიღონ სამკურნალო პრეპარატები.

არის თუა არა კვების ობიექტი კლინიკაში?

ჯერარსის კლინიკაში სტაციონარში მყოფი პაციენტებისათვის არსებობს სპეციალური კვება, რაც შედის სამედიცინო მომსახურების საფასურში.
მომხმარებლისათვის კლინიკის პირველ სართულზე განთავსებულია კაფეტერია.

რა სახის მომსახურება გაქვთ ბავშვებისთვის ?

ერთადერთი კლინიკა, სადაც მშობლებს შესაძლებლობა აქვთ, ამბულატორიაში სამედიცინო სერვისების მიღებისას, პატარები ანიმატორის მეთვალყურეობის ქვეშ უსაფრთხოდ და საიმედოდ დატოვონ;

პატარა პაციენტებისთვის ლოდინის გამარტივებული, სახალისო პერიოდი ანიმატორთან ერთად;

რა ღირს ექიმ-სპეცილისტთან კონსულტაცია?

ექიმ-სპეციალისტთან კონსულტაცია ღირს 50 ლარი.

თქვენს კლინიკაში ხდება თუ არა ანალიზის შედეგების ელექტრონულ მისამართზე გაგზავნა?

დიახ, ანალიზის ჩაბარებისას უნდა დატოვოთ თქვენი ელ.ფოსტის მისამართი და დღის ბოლოს მიიღებთ შედეგებს მითითებულ ფოსტაზე.
ასევე,  შეგიძლიათ ეწვიოთ ჯერარსის კლინიკის ვებ-გვერდს: www.Jerarsi.ge,  ერთჯერადად გაიაროთ რეგისტრაცია, შექმნას პირადი სივრცე და მიიღოს ან ატვირთოთ ნებისმიერი სახის ინფორმაცია.

როგორ შეიძლება თქვენს კლინიკაში დასაქმება?

სიახლეები კლინიკის ვაკანტურ პოზიციებზე იხილეთ კლინიკის ოფიციალურ ფეისბუქ გვერდზე და საიტზე.

როგორ ხდება ექიმთან ვიზიტზე ჩაწერა?

მომხმარებელი  ექიმთან კონსულტაციაზე ჩასაწერად უნდა დაუკავშირდეს  საინფორმაციო სამსახურს ნომერზე: 2 111 112,  ასევე შესაძლებელია ვებ-გვერდიდან ჩაწერა.

როგორ ხდება დაფინანსება სხვადასხვა სახელმწიფო სტრუქტურების მიმართვის წერილით?

მომხმარებელს ნებისმიერ გეგმიურ ამბულატორიულ სამედიცინო სერვისზე შეუძლია წარმოადგინოს საგარანტიო წერილი ან საგადახდო დავალება დევნილთა, შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის სამინისტროდან, სოციალური მომსახურების სააგანტოდან, რეფერალური დახმარების სამსახურიდან, ქალაქის მერიიდან, მუნიციპალიტეტებიდან, ვეტერანთა კავშირიდან.

 

როგორ ხდება დაფინანსება კერძო სადაზღვევო კომპანიების მიმართვის წერილით?

სადაზღვევო კომპანიების ოჯახის ექიმების მიერ გეგმიურ ამბულატორიულ სამედიცინო მომსახურებზე გაცემული მიმართვის წერილის საფუძველზე;

როგორ ხდება დაფინანსება სხვადასხვა კერძო სტრუქტურების მიმართვის წერილით?

მომხმარებელს ნებისმიერ გეგმიურ ამბულატორიულ სამედიცინო სერვისზე შეუძლია წარმოადგინოს საგარანტიო წერილი ან საგადახდო დავალება შესაბამისი კერძო სტრუქტურული ერთეულიდან.

 

როგორ ხდება საჩივრის დაფიქსირება?

მომხმარებელს შეუძლია დაუკავშირდეს ქოლ-ცენტრს, ასევე ვებ-გვერდზე ოპარტორს  და დააფიქსიროს აზრი.

როგორ გადავიხადო ამბულატორიული სამედიცინო მომსახურების თანხა online?

კლინიკა ჯერარსის ვებ-გვერდი www.jerarsi.ge მომხმარებელს სთავაზობს ვებ-გვერდზე გაიაროს რეგისტრაცია, შექმნას პირადი კაბინეტი, სადაც საშუალება ექნება დაარქივოს ლაბორატორიული და დიაგნოსტიკური კვლევები, ატვირთოს/ჩამოტვირთოს საჭირო დოკუმენტაცია.
ვებ-გვერდზე მომხმარებელს საშუალება ეძლევა online რეჟიმში დაჯავშნოს ან გადაიხადოს საფასური სამედიცინო მომსახურების (ექიმის კონსულტაცია; ლაბორატორია; დიაგნოსტიკა).

რას ნიშნავს პაციენტის პირადი კაბინეტი?

კლინიკა ჯერარსის ვებ-გვერდი www.jerarsi.ge მომხმარებელს სთავაზობს ვებ-გვერდზე გაიაროს რეგისტრაცია, შექმნას პირადი კაბინეტი, სადაც საშუალება ექნება დაარქივოს ლაბორატორიული და დიაგნოსტიკური კვლევები, ატვირთოს/ჩამოტვირთოს საჭირო დოკუმენტაცია.

როგორ შევქმნა პაციენტის პირადი კაბინეტი?

მომხმარებელი უნდა ეწვიოს  კლინიკის ვებ-გვერდს: www.Jerarsi.ge, ერთჯერადად გაიაროს რეგისტრაცია, შექმნას პირადი სივრცე, სადაც მინიჭებული პირადი სახელითა და პაროლით შეუძლია შესვლა კაბინეტში.

როგორ ხდება ექიმთან კონსულტაციის დაჯავშნა?

მომხმარებელს შეუძლია ვიზიტის დაჯავშნა როგორც საინფორმაციო სამსახური   2 111 112,  ასევე ვებ-გვერდის საშუალებით.

მომხმარებელი უნდა ეწვიოს ჯერარსის კლინიკის ვებ-გვერდს, აირჩიოს ელექტრონული სერვისები, ექიმის კონსულტაცია, დაჯავშნოს ვიზიტი.

როგორ გადავიხადო online?

მომხმარებელი უნდა ეწვიოს ჯერარსის კლინიკის ვებ-გვერდს: www.Jerarsi.ge , პაციენტის პირადი კაბინეტიდან აირჩიოს სასურველი ელექტრონული სერვისები: online ლაბორატორია, online დიაგნოსტიკა, ექიმის კონსულტაცია. ვიზიტისათვის დაჯავშნოს სასურველი თარიღი და დრო და გადაიხადოს online.
Online გადახდა შესაძლებელია მხოლოდ პლასტიკური ბარათის საშუალებით (თქვენი თანხმობის შემთხვევაში შეავსეთ მონაცემები პლასტიკური ბარათის შესახებ: მფლობელის სახელი, გვარი, მისამართი, ტელეფონის ნომერი, e-mail, ბარათის ნომერი, მოქმედების ვადა, CVC2 კოდი).

 

რა სახის მომსახურება გაქვთ ბავშვებისათვის ?

ჯერარსის კლინიკაში ბავშვებისათვის ფუნქციონირებს გულის თანდაყოლილი მანკების მიმართულება.
კლინიკაში არის ბავშვთა კუთხე და პატარების სურვილის შემთხვევაში გამახალისებელი ანიმატორი რომელიც ზრუნავს მათი განწყობის შექმნაზე.

 

რა სახის მომსახურება გაქვთ მოზარდებისთვის?

 

ჯერარსის კლინიკაში მოზარდებისთვის ფუნქციონირებს გულსისხლძარღვთა დაავადებების, ზოგადი ქირურგიის (ტრამვატოლოგია, უროლოგია, ყბა-სახე, გინეკოლოგია), ნევროლოგიისა და ნეოირო-ქირურგიის მიმართულებები.

თქვენს კლინიკაში ხდება თუ არა ანალიზის შედეგების ელექტრონულ მისამართზე გაგზავნა?

დიახ, ანალიზის ჩაბარებისას უნდა დატოვოთ თქვენი ელ.ფოსტის მისამართი და დღის ბოლოს მიიღებთ შედეგებს მითითებულ ფოსტაზე.
ასევე შეგიძლიათ ეწვიოთ ჯერარსის კლინიკის ვებ-გვერდს: www.Jerarsi.ge , ერთჯერადად გაიაროთ რეგისტრაცია, შექმნას პირადი სივრცე და მიიღოს ან ატვირთოს ნებისმიერი სახის ინფორმაცია.

 

როგორ შეიძლება თქვენს კლინიკაში დასაქმება?

სიახლეები კლინიკის ვაკანტურ პოზიციებზე იხილეთ კლინიკის ოფიციალურ ფეისბუქ გვერდზე და საიტზე.

 

როგორ ხდება ექიმთან ვიზიტზე ჩაწერა?

მომხმარებელი  ექიმთან კონსულტაციაზე ჩასაწერად უნდა დაუკავშირდეს  საინფორმაციო სამსახურს ნომერზე: 2 111 112,  ასევე შესაძლებელია ვებ-გვერდიდან ჩაწერა.

როგორ ხდება დაფინანსება სხვადასხვა სახელმწიფო სტრუქტურების მიმართვის წერილით?

მომხმარებელს ნებისმიერ გეგმიურ ამბულატორიულ სამედიცინო სერვისზე შეუძლია წარმოადგინოს საგარანტიო წერილი ან საგადახდო დავალება დევნილთა, შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის სამინისტროდან, სოციალური მომსახურების სააგანტოდან, რეფერალური დახმარების სამსახურიდან, ქალაქის მერიიდან, მუნიციპალიტეტებიდან, ვეტერანთა კავშირიდან.

 

როგორ ხდება დაფინანსება კერძო სადაზღვევო კომპანიების მიმართვის წერილით?

სადაზღვევო კომპანიების ოჯახის ექიმების მიერ გეგმიურ ამბულატორიულ სამედიცინო მომსახურებზე გაცემული მიმართვის წერილის საფუძველზე;

როგორ ხდება დაფინანსება სხვადასხვა კერძო სტრუქტურების მიმართვის წერილით?

მომხმარებელს ნებისმიერ გეგმიურ ამბულატორიულ სამედიცინო სერვისზე შეუძლია წარმოადგინოს საგარანტიო წერილი ან საგადახდო დავალება შესაბამისი კერძო სტრუქტურული ერთეულიდან.

 

როგორ ხდება საჩივრის დაფიქსირება?

მომხმარებელს შეუძლია დაუკავშირდეს ქოლ-ცენტრს, ასევე ვებ-გვერდზე ოპარტორს  და დააფიქსიროს აზრი.